2012-08-09

Mysig dag med äventyr!

Det blev stranden i förrgår trots storm, okej inte storm kanske men vääääldigt blåsigt. Fick en del härliga bilder på trollet :) Imorgon är det dags att testa det fjärde hundbadet här i Helsingborg, kanske tom blir lite badande för min del! :)

Idag blev det en runda ner till Friabad vilket resulterat i en livlös hund haha. Passade på att mysa lite i parken påväg hem i det fina vädret <3

För övrigt går det väldigt mycket bättre med koppelträningen, lite mindre bra med rumsrenheten dock, men det ger ju sig så småningom. Att jag ens var orolig över hur Lotus och Kisen skulle gå ihop var ju bara onödigt, busar och myser om vartannat :D 

Jag är glad att jag fick just mitt Lotus troll, finaste voffsingen!


Tittut



Japp, minimonstret visar sig :P

Min fina mamma!

Väldigt trött valp :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar