2012-05-13

Happy Happy

Efter otroligt mycket letande, (tror jag har kikat in på varenda kennel i Skåne/Blekinge/Halland/Småland som föder upp Golden Retrievers) har jag nu hittat en fin kennel som ska ha, inte bara en utan tre valpkullar, leveransklara till exakt den vecka jag går på semester. Hade inte kunnat klaffa bättre faktiskt :-) "Problemet" är dock att jag vill ha en mörk hund medan dessa valpar kommer, på sin höjd, bli creme färgade, men vad gör det egentligen.
Har en grej där jag ser siffrorna 729 överallt (och då menar jag precis ÖVERALLT) och när jag gick in på tikens tidigare valpkullar var en av dem födda den 29 Juli, det tog jag som ett tecken från ovan haha.
Jaha, så om jag vill och om allt går som det ska så har jag en leveransklar valp v.30, känns heelt overkligt faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar