2012-08-16

Kräftor och bad


Igår blev det kräftor hemma hos mamma, riktigt gott, som jag har längtat :D För övrigt en väldigt lugn dag trots väldigt fint väder.

Idag har vi dock åkt en runda till stranden, både jag och Lotus tyckte det var väldigt skönt i vattnet :) Lotus doppade sig självmant för första gången, men att hon gillar och bada kan jag tyvärr inte påstå. Men det MÅSTE ändras, jag menar, hon är ju trots allt en Golden! ;)

Nu har jag dessutom bestämt när hon ska ställas ut. Det blir 11 Nov i Malmö då det är inofficiell valputställning :) Eftersom jag lider av scenskräck har mammas snälla man lovat att hjälpa till hehe. Ska bli så otroligt spännande att se vad hon får för kritik. Jag är ju inte direkt opartisk, tycker hon är vackrast i världen! <3
Så fort hon blir 16v blir det alltså ringträning på Hbg's bhk som gäller :D

Äckelvarning: Avmaskade Lotus för några dagar sedan och det visade sig att hon hade mask, fy sjutton vad äckligt, usch och bläää, hoppas man inte behöver uppleva det så ofta!

Bjuder på lite bilder på trollet ifrån dagens äventyr :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar