2012-07-08

Tillbaka till verkligheten

Efter en veckas semester och festivalande är jag nu tillbaka på trygg mark :) 
Inser att tiden fullkomligt springer iväg och idag är det 18 dagar kvar tills jag ska hämta hem lilla valpen! Imorgon blir det 6v. besök och jag får nu även välja valp, vilket känns som en omöjlighet för tillfället, vill hemskt gärna ha en pigg, alert, kärleksfull hund som kan slappna av när det behövs och som är relativt självständig. Rent utseendemässigt gillar jag de mörkare Golden Retrievers med lite mer smäcker kroppsbyggnad! MEN oavsett så blir det säkert jätte bra vilken tik jag än väljer :D Att jag dessutom står som tvåa på kölistan för att välja gör ju inte utgångsläget sämre hehe!


Bjuder på några bilder från 5v. besöket, nu har valparna fått komma ut till hundgården på dagtid!






www.trisoblues.se finns fler bilder och även föräldrarna! Gå in och kika :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar